Polityka jakości
Być konkurencyjnym poprzez odpowiednią jakość świadczonych usług.
Firma CONTRANS TI opracowała, wdrożyła i stosuje system zapewniania jakości spełniający wymagania normy ISO 9001:2015-10. Funkcję Pełnomocnika Zarządu ds. Systemu Zarządzania Jakością pełni Pani Maria Kaźmirczak.
POLITYKA JAKOŚCI
Uznając zasadę, że jakość świadczonych usług jest decydującym czynnikiem trwałego powodzenia i osiągania optymalnych zysków, dążymy tylko do takich działań, które spełniają wymagania i oczekiwania Klientów. Wychodzimy z założenia, iż bez odpowiedniej jakości nie jest mozliwe zdobycie szacunku i uznania wśród Klientów, jak również skutecznego konkurowania wewnątrz branży. Nasze motto zawarte w Polityce Jakości brzmi:
"Być konkurencyjnym poprzez odpowiednią jakość świadczonych usług przy wykorzystywaniu najnowszych technologii"
W naszych działaniach stawiamy sobie cele:
- Utrzymać i doskonalić system zarządzania jakością wg PN-EN ISO 9001.
- Zapewnić wymagany poziom jakości usług.
- Promować rozwój załogi w zakresie podnoszenia kwalifikacji zawodowych, etyki zawodowej i jakości.
- Wdrażać nowoczesne technologie oraz dostarczać najnowszej generacji podzespoły i elementy elektroniczne.
- Projektować na zlecenie klienta podzespoły elektroniczne i organizować ich produkcję.
- Zwiększać poziom sprzedaży przy równoczesnym wzroście rentowności.
Zrozumienie Polityki Jakości przez cały personel CONTRANS TI oraz zaangażowanie w realizację przyjętych założeń pozwoli na osiągnięcie wyznaczonych celów.
Prezes Zarządu
CONTRANS TI Sp. z o.o.
Wrocław, 30.05.2018 r.